lunes, 6 de julio de 2009

CONCIERTO PARA DOS MANDOLINAS DE VIVALDI


La primera volta que vaig escoltar el concert de les dos mandolines em va vindre al cap el meu amic Amable. "Cançons de borraxo". Per desgracia les agrupacions de pols i plectre tenen el "San Benet" del tunos, clavelitos, mandurrios, etc...Doncs be, aquest concert son tot el contrari al cançons de borraxo. Només faltava que el tio Antoni (Vivaldi, un tio gran) tocara Pepita, La Zona de Alicante o Alicante - cançons molt boniques pero quan les toques dos voltes estàs fins el cap -.
Seguidors i "grupis" de Plectreho's (Pablo i Kike) feu el favor de baixar els discs i sentireu algo decent en la vostra vida.





Links descarrega:
http://rapidshare.com/files/240902063/Vivald_Con_f_Mand_Lut_MPT.rar

1 comentarios:

Giménez dijo...

Perdona, però dir que Pepita Mazurca és una cançò de borratxos t'inhabilita com a rascaor de plectre.
Et mereixes un sicario, tio...

Per cert, no em deixa descarregar-me la cançoneta de Antonio Vivales, em demana diners

ja estas intentant clavar-nos en un dels teus negocis bruts...